Helsingborg, Skåne Dygnet runt-öppet gym + solarium

Gåsebäcksvägen 20
Helsingborg, Skåne 252 27

vägbeskrivning
kör
0421 76100
få ett **GRATIS** sjudagarskort!

specialerbjudande:

februari-erbjudande!

Bli medlem under februari och få en månad på köpet! Kom och prova-på en GRATIS vecka innan du bestämmer dig!

giltigt till och med: 28/2-17

gymmets kortfattade sammanfattning

åtkomst dygnet runt
säkerhet dygnet runt
bekväm parkering
anywhere club access
enskilda badrum
solarium
personlig träning
gruppträning
kondition-teve
hdtvs
barnpassning
bastu

kondition utrustning

löpband
träningscyklar
trappmaskiner

styrketräningsutrustning

fria vikter
viktställ
maskiner med viktskivor

personal

katarina unger
ägare

annika göthe
personal

cindy johansson
personal

daniel mattsson
personal

joan nilsson
personal

kerstin dahl
personal

linnéa dietrichsson 
personal

maria lejon
personal

marina simonsson
personal

nico gergeadis
personal

rebecka dahl
personal

sandra algeborg
personal

stergios wlachos
personal

stina asketun
personal

Anytime Fitness är världens största dygnet runt-öppna gym och gruppträningskedja

Besök vårt fitnesscenter i HELSINGBORG IDAG!

Alltid öppet - bekvämligheten av ett 24 timmars gym

Bemannade öppettider:

Måndag. kl.8.00-13.00 & 16.00-20.00.
Tisdag-Torsdag kl.9.00-13.00 & 16.00-19.00.
Fredag. kl.9.00-14.00.

Anytime Fitness i HELSINGBORG, är fitnesscentret som passar en aktiv livsstil. Hos oss i HELSINGBORG, kan du snart träna när som helst genom att använda din egen nyckel! Det innebär 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan, 365 dagar om året. Nu finns det inga ursäkter för att inte träna!

Prisvärda gymmedlemskap i HELSINGBORG

Det kostar inte mycket för att nå dina mål inom hälsa och träning hos Anytime Fitness i HELSINGBORG. För en låg månatlig kostnad får du mycket mer än du förväntade dig. Kom in och se vårt gym själv. Vi visar dig gärna runt!

Allt du behöver, allt du förväntar dig av ett gymmedlemskap

Hos Anytime Fitness i HELSINGBORG, hittar du häpnadsväckande bekvämligheter så som de bästa redskapen som finns att uppbringa! Samt, våra hälsoklubbar har en vänskaplig och stödjande atmosfär. För att hjälpa dig att komma igång får våra medlemmar ett GRATIS personligt tränarpass!

Ett medlemskap, tusen klubbar

Hos Anytime Fitness klubb i HELSINGBORG, är vi stolta över att kunna erbjuda Anywhere Club Access. Med denna förmån kan du besöka tusentals klubbar till samma pris som ett vanligt gymmedlemskap. Med Anywhere Club Access, kan du träna precis var som helst när som helst.

SOMMARSCHEMA startar måndag 12 juni och varar fram till söndag 27 augusti (v.24-34)

Måndag

  • Core-boll 60 min - kl. 09.30 UPPEHÅLL v.27-32
  • Spin 45 min - kl. 12.00
  • CXWorx 30 min - kl. 17.00 UPPEHÅLL v.27-32
  • SPRINT 30 min - kl. 17.35  UPPEHÅLL v.27-32
  • BodyPump 60 min - kl. 17.35
  • Spin 45 min - kl. 18.15

 Tisdag 

  • CXWorx 30 min - kl. 09.00
  • Seniorträning 60 min - kl. 09.30
  • SPRINT 30 min - kl. 09.35
  • BodyPump 45 min - kl. 12.00  UPPEHÅLL v.27-32
  • Funktionell Cirkelträning 60 min - kl. 17.30

 Onsdag

  • SPRINT 30 min - kl.06:30  UPPEHÅLL v.27-32
  • SPRINT 30 min - kl. 12:00   UPPEHÅLL v.27-32
  • Spin 45 min - kl.17:35  UPPEHÅLL v.27-32 OBSERVERA TIDEN, 17.35!
  • BodyStep - 60 min - kl.17:35  UPPEHÅLL v.27-32
  • BodyPump- 60 min - kl.18:45

Torsdag 

  • Spin 45 min - kl.09:00
  • Seniorträning 60 min - kl.09:30  UPPEHÅLL v.27-32
  • Funktionell Styrka 60 min - kl.17:00 OBSERVERA TIDEN, 17.00!

Fredag 

  • BodyPump 60 min - kl.09:30
  • SPRINT 30 min - kl.12:00  UPPEHÅLL v.27-32
  • Tabata styrka 30 min - kl.17:00  UPPEHÅLL v.27-32
  • SPRINT 30 min - kl.17:35  UPPEHÅLL v.27-32

Lördag 

  • Spin 45/60 min - kl. 09.30 Se tavlan/bokningssidan för aktuell längd på klassen, 45 el 60 min
  • BodyPump60 min - kl.10:00
  • BodyCombat 60 min - kl.11:10  UPPEHÅLL v.27-32

Söndag 

  • SPRINT 30 min - kl. 09:30 
  • BodyBalance 60 min - kl. 10:15 

Kort beskrivning av våra klasser:

BOX - En kul och krävande träningsform. Träningen varvar slag och sparkar mot mitsar med mer eller mindre klassiska konditions- och styrkeövningar. Du växlar ofta tempo och tar ut dig rejält. Har du inte egna boxhandskar finns det att låna här.

CORE-BOLL - Pilatesbollen ger oss möjlighet att träna under säkra och kontrollerbara förhållanden. Det är en rolig, enkel och effektiv träningsmetod. Flera övningar när vi tränar Core-Boll syftar till att stärka bålmuskulaturen och med detta minskar du risken för ryggproblem.

FUNKTIONELL CIRKELTRÄNING - Funktionell träning där du utmanas både fysiskt och mentalt. Vi jobbar för att öka din medvetenhet om hur din kropp svarar på den fysiska utmaningen och hur du kan jobba vidare med det resultatet för att skapa en stark och balanserad kropp.

POWER DANCE - Konditionsträning i form av egenkoreograferad dans till blandade musikstilar.

SENIORTRÄNING - Ett utmärkt pass för dig som har passerat 60 år. Träning förlänger livet! Här tränar du och dina jämnåriga tillsammans med en instruktör för att förbättra och bibehålla styrka, rörlighet och kondition.

SPINNING - Konditionsträning i grupp på cykel inomhus under ledning av instruktör. Här anpassar du intensiteten efter egen förmåga. Huvudsakligen konditionsträning men du arbetar mycket med musklerna i både ben, rumpa och bål.

TABATA - Högintensiv intervallträning. 20 sekunders aktivitet, följt av 10 sekunders vila. Både konditions och styrkeövningar. Ofta använder du din egen kroppsvikt som motstånd.

ZUMBA - En rolig dansbaserad träningsform till huvudsakligen latinamerikansk musik med inslag av annat. Enkla grund steg kombineras till en danskoreografi och man varvar snabba rytmer med lite långsammare. 

BODYBALANCE - ( Förkoreograferat pass från Les Mills ) Ett pass inspirerat av yoga, thai chi och pilates, som gör dig smidigare, starkare och lugnare. Med fokus på andning och koncentration tränar du styrka, balans och rörlighet och avslutar med några minuters total avslappning.  

BODYCOMBAT - ( Förkoreograferat pass från Les Mills ) Högintensivt non contact-pass inspirerat av kampsporter som karate, kickboxning, taekwondo, capoeira, thai chi, kung fu och muay thai. Slag och sparkar i olika kombinationer till musik.

BODYPUMP - ( Förkoreograferat pass från Les Mills ) En träningsform som passar alla, då du själv bestämmer hur mycket vikt du lägger på din skivstång. Förutom skivstången använder du också en stepbräda som hjälpmedel under övningarna som t.ex. bänkpress.

BODYSTEP -( Förkoreograferat pass från Les Mills ) Ett enkelt, atletiskt och roligt intervallpass som finns i två inriktningar; Classic & Athletic. Du använder en höj- och sänkbar stepbräda och tränar till motiverande musik som höjer din puls till max.

CXWORX - ( Förkoreograferat pass från Les Mills ) 30 minuters styrketräning med fokus på vår core. Det vill säga musklerna som håller samman överkroppen med underkroppen. Även axlarna får jobba. Mycket av motståndet är i form av gummiband och vikter, vilket gör det möjligt att anpassa belastningen.

SPRINT - ( Förkoreograferat pass från Les Mills ) 30 minuters högintensiv intervallträning på cykel med instruktör. Inget mittemellan, utan passet är uppbyggt på en mix av hård träning och ren vila.